Tuesday, September 22, 2009

shift to exam mode

huhu...org len sbok beraya sebulan...masa ni la kami2 yg bergelar student nk kna study...adoi...
org len sbok menambahkan berat badan, ktorg sbok memerah otak menghafal n memahamkan sume benda...soca, osce, MDE...argh!!

ha...time nk exam ni la aku pny homesick jd berganda2...
mula la aku nk mengamuk, nk menangis...n yg slalu jd mangsa mstila si dia...sbb dia je yg slalu kt sblh aku...klu korg nk try rasa "homesick" aku, meh la jom...join ramai2...:)

tp gagahkan juga hati, kuatkan juga semangat demi nk menggulung sebuah ijazah 3 tahun lg...(lama lg)...bak kata tetangga kt cni, umurnya tua di kuliah aja...hee...

org lain yg beraya di malaysia xtaula diorg study ke x..
tp ak yg stay kt jatinangor ni study dlm lbh kurang 3-4 jam je sehari dlm masa 24jam sehari...
teruknya perangai...tp tu la aku...suka study last2 minute...hampeh tol la..

but for all TWP student, study smart k...
good luck sume..
adios~~~

No comments:

Post a Comment