Friday, May 1, 2009

exam --> holiday --> study --> ????

salam cuti...buat teman2 seperjuangan yg kat kampung halaman n juga yg masih terus berjuang mengulangkaji pelajaran...(ayat skema sey..)
actually xtau nk post apa...tp sume member2 post psl cuti, aku pn dgn sibuk n bz bodynyer nk post gak la..
cuti ni aku watpe r??? aku cuti pn dok uma je...makan + tido + tgk tv = develop..haha...
tapi dok uma pn best..wlupun xyah jln mne2..dok ngadap muka parents n adik2 aku pun syok..
pastu men2 laptop..tgk2 gmbr..dgr2 lagu..main2 msj..syok gak r cuti ni..hihi...lagipun utk mengembalikan kecerahan kulit aku yg dh sunburn truk, kna la dok uma je...
member2 aku yg ada kt indonesia, aku fly blik jatinangor 5hb ni jam 1855 waktu tempatan.. ak smpai kat bandara husein satranegara kurang lebih jam 2000...wait for me..
utk sahabat2 yg amek paper hari senin n seterusnya (termasuk diri sendiri), goodluck n study leklok...we r the best n prove it right..aku x tau nak taip apa lagi..mcm dh lme x ngarut2..
n guys..miss u all..^-^

2 comments:

  1. wehh awalny ko blk indon..after remed blk msia lg x??

    ReplyDelete
  2. tu aku x sure lg la cici..
    msih dlm pertimbangan...
    mcm balik tp x tau la...huhu..

    ReplyDelete