Thursday, April 23, 2009

karnival sukan malaysia..~~

salam...
actually karnival sukan malaysia ni dh hbs pn...n utk batch 07, ktorg adalah rumah panglima (ungu)...
ak cme nk kata yg aku masuk handball..besides me, cici, syaman ngn icak pn msuk gak wakil TWP...men 3 game sehari, n 1st game start dlm kol 10 kot...cuba bayangkan ktorg main di tgh terik matahari???? muka aku xyah la nk kata, dh mcm kek lapis vanila cokolat...dahsyat r..mcm zaman2 skola dulu..
igt lg dulu2 men netball, panasnyer smpi muka aku x smpt nk cerah semula,,,tmbh plak dgn kawat kaki...adoi..~~ tp tu la sweet moment zmn skola yg menunjukkan aku ni di kalangan student yg aktif...hehe...
well, ktorg pny pengorbanan berjemur di tgh panas membuahkan hasil...dpt tempat ke-3..ktorg kalah di tangan batch 06 (bendahara)..tp ktorg kalah ckit je iaitu 4-3..terkilan, tp ktorg dh try our best...dpt gak bg 5 mata kat pasukan bendahara..plus merentas desa kemarin, aku menyumbang 6 mata utk kontinjen aku...
mse sukan rakyat plak, kehitaman aku jd double..huahua...camne nk balik msia ni????
ayoyo..~~

No comments:

Post a Comment