Wednesday, March 2, 2011

cokolat celup..celup celup..:)



ni akak saya bg. sekalian dgn broadband. hadiah befday yg ke-18. hehe....


new bb from my sis!!


bb is not for blackberry tp broadband. hehe...thnk kakakku sbb sponsor. leh dpt anugerah kakak penyayang ni. lala...

Sunday, February 20, 2011

berbelog

sgt rndu dgn www.secretous.blogspot.com

waaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! sy ingin berbelog dgn jayanya. tp apakan daya internet xde. tggu aku ada BB (bkn blackberry maupun bluberry tp broadband). masa tu siap la klu ada hal yg ak x suka. konfem jd entry.sbb skrg pon dh terkumpul kt minda aku yg tepu ni dgn benda2 karut aku nk ckp.

sgt rindu dgn blog sndri wlupon xde follower. jd cepat2 la follow aku.

Thursday, December 23, 2010

korang ada terbau benda hangit x? rasa macam hangus je. dah hitam legam sbb tebakar. macam berada dalam microwave pon ada gak ni. pastu tambah la spice of india. jadi la "cikfun hot n spicy!!!"

can u imagine?? balik2 'keje' dgn letih penat tensyen banyak keje kena setel dgn cover bed plus cover patient, kuar dr hospital di bwh cahaya matahari yang terik....jeng2...somebody yg ko nk sgt jumpa bertukar jadi orang yg kalau boleh ko xnak jumpa pon petang tu. tbe2 rasa menyesal sbb balik masa tu. berbasa-basi btol la aku ni. just don want to hurt or blame anybody, hope so. huhu...those yg baca pon stress agaknya coz x paham aku tulis apa. but at least, some of my burden release. :( :( :(

hmm.....bila waktu2 mcm ni terigt lagu fevret 'tak selamanya selingkuh itu indah'. yes! i do trust but there still a little doubt. jahat ke if feeling this way? no, right??? actually i like to kept it myself, but i just can't. huhu...sorry...

Tuesday, November 16, 2010

syukur

alhamdulillah....
wlupun result tak sehebat dan segah orang lain ,masih ttp syukur. mungkin dan aku pasti bak ayat dalam blog farah ' Allah menjanjikan yang lebih baik'. terima je apa yang Dia bagi ngn hati terbuka. tu rezeki yang Dia bagi setimpal dgn usaha kita. sebagai pengajaran, jgn anggap sume perkara mudah dan ambil ringan. jgn terlalu letak harapan yg terlalu tinggi, coz ia akan mengecewakan. boleh berharap, tapi berpada-pada.

tipu la klu aku kata aku gembira dgn result aku. jauh kt sudut hati, sedih tu tetap ada. tapi kalau nk diikutkan perasaan, hanyutlah posting2 sem 2 ni...so, PERJUANGAN HARUS DITERUSKAN!!! for those yang doing well and pass, congratulation tapi jgn lalai. teruskan kejayaan korg n jgn lokek ilmu k. then utk those yg ada sangkut ckit2 tu, jgn terlalu down. g la dgr lagu DOWN. best! (hihi.. =.=)

all the best for our next 2 postings. may Allah bless us. insyaAllah amin..~

Wednesday, October 27, 2010

masam-masam manis


keychain ni beli masa kt bandung. setengah yang word true tu ada kt aku. yang lagi setengah word love g la cari ekh kt mne. nnt klu korg jumpa aku bagi hadiah. hihi...

ini gambar masa jalan-jalan kt KLCC dgn dia. well, dlm x pandai nak mengayat n x pandai nak berlawak, kadang2 dia ni blh tahan jiwang gak. gambar ni nmpk cam xde pape, tapi ada pape bg aku. jgn la fokus kt bangunan yg menggunung tinggi tu. sila fokus dekat 2 pokok yang cantik lagi berseri-seri serta indah dipandang tu.

mereka berdua ni antara bear kesayangan aku. previous entry pon ak pnh letak gmbr ni. selalu wat teman aku tidur. yela, karang kalau bear x digunakan dikara cam perhiasan plak. kan dh haram hukumnya. x masuk malaikat dlm rumah. :)

actually, ni antara perkara penting yang mengingatkan aku kat dia. pejam celik pejam celik dah 2 tahun ktorg 'kawan' wlupun sbnrnya kawan dh lme. thank you sbb sggup bersabar dgn kerenah n perangai org yg huru hara dan porak peranda ni. n sentiasa percaya kat org. thank you for everything. i will always love you~~ :) :) :)

Wednesday, October 13, 2010

bye tg.karang

dh habis posting tg.karang. slmt tggal~~ sayonara dunia hiburan.

Thursday, August 19, 2010

salam tg.karang

ak xde benda pon nk cter. cume JKM quite best setakat ni. bak kata dr.fazilah JKM xde bedside teaching.xde bedside kena mrh. sempoi shj. lecture pon simple. x heavy n x perlu difahamkan smpi pecah kepala.

hmm....x sangka dh 2 hari tg.karang. td dh bg grup utk survey n intervention program. wow!! tbe2 rasa x sabar nk g wat survey. mmg la diorang kata ada yg kena reject bagai. xpe, mse kt ward dlu pon slalu je kena reject. smbil wat survey leh jln2 kampung. tp hope kampung yg btol2 kampung la. dh lama x rasa suasana kampung. hehe~~~~

smlm tido lmbt. bkn setadi. tp tgk film hindustan. SALAM NAMASTE. saya suka saif ali khan. lalalalalalalalala my dil goes hmmm~~~

ok2. cikfun jgn lupa nnt jkm akn bz ngn report n assignment.plus kna bce medicine utk osce, OBA, blabla...jgn berangan byk2. igt mak ngn abah kt uma. daa frenz...pape pon saya x sabar nk blik cuti raya,,,,